(Bulgaria)
Mnogo ot naukata , che sme nauchili ot nasheto prouchvane na det·ska
gradina - dete do pergururan na chetene, pisane i prebroyavane na
vsichki penitng zashtoto deengan tya sŭshto mozhem da znaem berbaggai
vsyakakvi neshta , koito sŭshtestvuvat v tozi svyat. Mozhe bi , kogato
sme v uchilishte byakhme izuchavanite predmeti naukata ( Science
pengetauhan prirodata) . Da ... razbira se , urokŭt ot tova, koeto se
sluchva v prirodata . No s naukata obuchenie ne e dostatŭchno unutuk
znaem nashata okolna sreda . Nie tryabva da se nauchim da zhiveem , za
da se opoznayat nashata okolna sreda . Aktualna informatsiya za okolnata
sreda e vazhno, zashtoto s tersebt na znanieto mozhem da poddŭrzhame
nashata okolna sreda , v koyato na okolnata sreda v nashite kvartali .
Tŭĭ kato ot vreme na vreme, nie sme vse povredena sreda , prichinena ot
khorata.
Terjemahan :
Banyak sekali ilmu yang kita pelajari sejak kita menuntut ilmu dari taman kanak - kanak hingga pergururan tinggi dari membaca, menulis dan menghitung semua itu penitng karena deengan hal itu juga kita dapat mengenal berbaggai macam hal yang ada didunia ini. Mungkin, ketika kita di bangku sekolah kita pernah belajar dengan mata pelajaran IPA(Ilmu pengetauhan alam). Ya... tentu saja, pelajaran yang mengenai apa yang terjadi di alam. Namun dengan belajar IPA saja kita tidak cukup unutuk mengenal lingkungan kita. Kita harus belajar secara langsung untuk mengenal lingkungan kita. Pengetahuan lingkungan itu sebenarnya penting karena dengan pengetahuan tersebt kita dapat menjaga lingkungan kita dimana lingkungan tersebut menjadi lingkungan tempat tinggal kita. Sebab dari waktu ke waktu lingkungan kita semakin rusak yang disebabkan oleh manusia.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar